Всеизвестен факт е, че хората в интернет са по-склонни да споделят отрицателни мнения. Когато всичко е наред, най-често клиентът или изпълнителят просто мълчи, приемайки, че по принцип няма какво да информира другите. Когато обаче нещо се обърка, ръцете се сгъват, за да пишат. Където и мненията могат да окажат решаващо влияние върху развитието на продажбите, струва си да насърчите доволните клиенти да публикуват мнения за вашата компания.
Как да го направя?
Започнете да питате.
Понякога най-простото решение е и най-доброто. Ако досега нямахте навик да питате вашите изпълнители или клиенти да оценят сделката с вас, просто започнете. Много хора ще напишат дори няколко топли думи за вас, ако поемете инициативата и поискате.
Предложи подарък.
Това трябва да бъде жест на благодарност за успешна транзакция и вашето време. Това може да е отстъпка за следващата поръчка или допълнителни няколко бройки от продукт, често поръчвани от купувача. Подобни жестове са наистина добре приети, те потвърждават, че наистина оценявате и вземате предвид мнението на вашите изпълнители.
Опитът на Merkandi ясно показва, че мненията имат значително влияние върху решенията, взети от купувачите. Затова не пренебрегвайте този елемент на услугата и се опитайте да получите положителни коментари от доволни изпълнители - това със сигурност ще се изплати с по-нататъшни успешни транзакции.