Happy saleHappy sale
-30%
За всяка РЕГИСТРАЦИЯ и ПОДНОВЯВАНЕ
промоции не могат да се комбинират
81 Брой оставащи пакети

Най-добрите оферти за акции от 150 държави

Над 45 хиляди доволни потребители

Предлага по-евтини oферти до 90% от първоначалната цена

Директен контакт с прекупвачи и търговци на едро

Създаваме бутик или магазин за дрехи - откъде да вземем стоките?

Създаваме бутик или магазин за дрехи - откъде да вземем стоките?

Притежание на собствен бизнес вероятно е мечта на всеки друг човек. Много хора не са наясно с отговорностите на собственика - тази статия е да се превърне в малък сборник от знания за започване на собствен бизнес с облекла.

Когато създавате своя собствена компания, всички документи и правни аспекти, разбира се, са изключително важни, които определят създаването на желаната компания. Освен това помещенията - издаването на помещенията не може да бъде бързо решение, а по-скоро добре обмислено, тъй като там ще бъдат разположени всички стоки за облекло, които възнамеряваме да търгуваме.

Откъде да се вземе дрехи за продажба в бутик? Какви стоки да купим?

Бъдещите собственици на магазини за дрехи и малки бутици са затрупани с тези въпроси. Отговорът е прост, но не толкова очевиден за всички. Има много начини да намерим висококачествени стоки за облекло, но ще се позовем на най-добрите.

Стационарни и онлайн търговци на едро

Най-добрият начин за получаване на асортимент от дрехи е да посетите стационарни складове на едро или да разгледате уебсайтовете на онлайн складове на едро в търсене на желаните стоки. Тази опция в самото начало ни позволява да получим стоки на едро и в дългосрочен план. Изключително важно е да се определи целевата група, за която ще бъдат получени стоките.

Внесените облекло

Търсенето на дрехи от чужбина е много популярно - и западните, и източните пазари се отварят все повече предлагат възможности за получаване на висококачествен асортимент.

Китай - Най-популярният пазар за внос на дрехи е, разбира се, Китай - дрехите и обувките, внесени от там, са изкушаващи с много ниска цена и голям избор от модели и цветове, което се превръща в разширено предложение за клиента. Важно е фактурата да включва как се наричат дрехите, състава, нетното и брутното тегло. Освен това трябва да ce заплати мито от 12% и 22% ДДС.

Обединеното кралство - Друг популярен вносител е Англия - Primark, Next, Atmosphere и много други компании, изкушават c своето предложение. Липсата на мита в Европейския Cъюз допълнително подхранва това решение, но общите разходи за даден асортимент от GB се оказват нерентабилни, освен ако не става въпрос за магазини втора употреба или outlet.

Съединените щати - също са чудесно решение, особено когато става дума за продажба на дрехи от трудно достъпни производители като GAP, Banana Republic или American Eagle. Ако искате да импортирате дрехи от САЩ, се нуждаете от подходящ лиценз, който ще потвърди, че производителят няма да бъде увреден. Получаването му не е лесен въпрос - алтернатива е да се отвори outlet с дрехи от САЩ, но за това решение се нуждаем и от съгласието на производителя, а не всеки иска да се появи на източния пазар. В допълнение към лиценза, ние се облагаме с 2% мито и 23% ДДС.

Индия - Популярността на азиатската култура и стил нараства напоследък, което дава възможност за печалба от азиатския асортимент. Вносът на дрехи от Индия е интересен, защото подобно на китайския асортимент, индийското облекло е евтино и изгодно да се внася. Нещо повече, това е много продаваем продукт - очарование с оригинални цветове и уникален дизайн се продава в страната както по отношение на дрехи, обувки, така и на мебели и интериорен дизайн.

Европейски съюз - Вносът на дрехи от чужбина е един от най-популярните начини за доставка на бутици и магазини за дрехи в Полша. Присъединяването на Полша към Европейския съюз създаде нови възможности за предприемачите - вносът на дрехи и обувки от страни от ЕС не изисква специални разрешителни и най-важното - те не подлежат на облагане с мита. Освен това близостта до европейските страни позволява лесно и бързо зареждане на магазини и неограничен избор на стоки.

 

Разбира се, широкият пазар на продажбите, предлаган от Китай или Индия, и примамливите цени на отделните асортименти представляват истинска конкуренция за европейския пазар, но всичко зависи от предприемача - големината на внесените стоки, сътрудничеството и разнообразието на асортимента ще имат окончателното влияние върху избора на доставчика и крайния асортимент, с който ще започнем да търгуваме.

Горепосочените въпроси изискват допълнително изясняване - дали ще предприемем самостоятелно сътрудничество с чуждестранен производител или може би ще го поверим на хора, които се занимават с този вид дейност ежедневно. Струва си да се запознаем с света на бизнеса и да намерим подходящите вносители, които ще се погрижат за вноса на асортимента от дадена страна - те ще поемат всички задължения, които би били наложени на наc: документация, разрешителни, подходящ транспорт и т.н.

Автор:

Merkandi

Безплатен БЮЛЕТИН

Ежедневни известия за нови продукти и новини за услугата Merkandi.

Като се абонирате за нашия бюлетин, Вие се съгласявате с обработката на лични данни за маркетингови цели.