APRIL SAVINGS
-40%
За 1 година РЕГИСТРАЦИЯ и ПОДНОВЯВАНЕ
промоции не могат да се комбинират

Най-добрите оферти за акции от 150 държави

Над 100 000 доволни потребители

Предлага по-евтини oферти до 90% от първоначалната цена

Директен контакт с прекупвачи и търговци на едро

Контакт с нашeтo обслужване на клиенти

Всички регистрирани потребители на платформата Merkandi могат да разчитат на професионална подкрепа и помощ от специализирани служители на нашия сервиз. Всяко запитване относно нашата платформа, технически проблеми или други проблеми, които засягат нашите клиенти, може да бъде сигнализирано чрез някой от следните комуникационни канали:

  • по телефона чрез
  • Skype
  • електронна поща
  • Чат

Разбира се, поддръжката за обслужване на клиенти в тази област се подготвя на всеки език, който работи на Merkandi. Нашите специалисти са на ваше разположение от понеделник до петък, от 7:30 до 15:30 (CET).

Полагаме всички усилия да отговорим на запитвания по електронната поща възможно най-скоро. Обикновено отговаряме на получени съобщения, след работното ни време или в неработни дни на първия - следващия работен ден.

Трябва да се помни, че ние също сме хора и също използваме са от oтпуска. В такива случаи ще получите връщаща информация от нас, когато нашият служител, отговорен за дадената версия на езика, стане достъпна. Също така ви насърчаваме да се свържете с нас на друг език.

Доколкото е възможно, ние също се опитваме да се свържем с клиенти, които не са успели да се свържат с нас.

Всеки път, когато има прекъсвания във функционирането на офиса, съответната информация относно причината и продължителността на такова събитие се публикува предварително на подстраницата Контакт във всяка езикова версия на платформата.

Трябва ти помощ?

Безплатен БЮЛЕТИН

Ежедневни известия за нови продукти и новини за услугата Merkandi.