APRIL SAVINGS
-40%
За 1 година РЕГИСТРАЦИЯ и ПОДНОВЯВАНЕ
промоции не могат да се комбинират

Най-добрите оферти за акции от 150 държави

Над 100 000 доволни потребители

Предлага по-евтини oферти до 90% от първоначалната цена

Директен контакт с прекупвачи и търговци на едро

Система за коментари на Merkandi

Коментарите на платформата се издават от купувачи за продавачи. В зависимост от вида и броя им, те могат да генерират доверие във вашия бизнес и да увеличат продажбите или да изплашат потенциалните ви клиенти. Как работи системата за коментари на Merkandi? Ето няколко практични съвета.

Как работят коментарите за Merkandi?

Всеки купувач има право да направи един коментар за всяка сделка, ако не са изминали повече от 2 месеца от датата на фактурата на продавача. Коментарът може да бъде от един от трите вида - положителен, неутрален или отрицателен. В случай на първите две, публикуването става незабавно и търговецът на едро получава уведомление за нов коментар, публикуван в неговия профил. В случай на отрицателен - отива към нашия екип. Ако тя е правилно формулирана и потвърдим, че се отнася до транзакцията, ние я преместваме в опашката на чакащите публикации. От този момент всеки търговец на едро получава 7 дни, за да изясни въпроса с купувача. Ако купувачът желае да го премахне през това време, ние ще го изтрием и ще информираме и двете страни. В противен случай тя се публикува след 7 дни и търговецът на едро получава уведомление.

Вторият елемент на системата за коментари е рейтингът на продавача в 4 категории:

  • съответствие на артикула с описанието
  • контакт с продавача
  • време за изпълнение на поръчката
  • цена за доставки

Всяка от тези категории може да бъде оценена от 1 до 5 звезди. След това средната на мненията от всички коментиращи се осреднява и се показва в профила на продавача.

Мога ли да премахна отрицателен коментар от моя профил?

Всеки коментар може да бъде премахнат в случай, че купувачът ни съобщи, че спорът е решен и че търговецът на едро е разработил решение. В оправдани случаи изтриваме коментари, когато се окаже, че транзакцията не е извършена. В други случаи не посредничим в спорове относно коментари. Всеки купувач има възможност да публикува отрицателен коментар и търговецът на едро, освен посочените изключения, няма право да иска отстраняването му.

Поддържане на репутацията и избягване на отрицателни коментари
Отрицателните коментари несъмнено се отразяват негативно върху продажбите и доверието на клиентите. Затова препоръчваме на всеки търговец на едро да получи положителни отзиви от първия ден. Има няколко причини за този съвет:

  • положителните коментари повишават доверието на продавача
  • в случай на получаване на отрицателен коментар, положителните намаляват силата му и поддържат репутацията ви на високо ниво
  • голям брой положителни коментари генерират повече продажби.

Как да насърчим купувачите да оставят коментар?

Никой не трябва да бъде насърчаван да публикува отрицателни коментари, докато в случай на положителни преживявания купувачите не са толкова склонни да споделят своето мнение. Затова препоръчваме няколко метода за получаване на положителни отзиви, известни и тествани от нашите търговци на едро:

  • отстъпка при поръчка или следваща поръчка
  • безплатни добавени към поръчката като част от публикуването на коментари
  • предлагане на по-качествени стоки като компенсация на становището

Какво да направите, когато купувач публикува нечестен коментар?

Ако по някаква причина коментарът е несправедлив и невярен, всеки продавач има възможност да отговори на него. В такава ситуация под коментара в профила ще се появи и отговор, който ще позволи на потенциалните купувачи да знаят мнението на двете страни за сделката и ще им даде възможност да се защитят срещу нечестни купувачи.
Има още едно важно нещо, което си струва да се спомене. Merkandi е платформа, работеща в много различни страни и много езици. Ако получите коментар, независимо от езика на публикуването му, нашите специалисти ще го преведат на всички други налични езици.
По този начин получавайки положителна обратна връзка в една версия, търговецът на едро получава положителни коментари във всяка от наличните. Разбира се, същата ситуация важи и за отрицателни и неутрални коментари. Препоръчваме на всеки да използва системата за коментари, за да възнаграждава търговците на едро за професионално проведени сделки и да предупреждава други срещу нечестни контрагенти. Както коментарите, така и оценката на продажбите в случай на мнения на клиенти винаги носят положителни резултати и за двете страни по сделката.

Бях измамен, има ли нещо друго, освен да публикувам отрицателен коментар?

Поради факта, че проверяваме нашите продавачи, проверяваме автентичността на стоките и позволяваме на потребителите да оставят коментари, значително увеличаваме сигурността на транзакциите в нашата платформа. Съществуват обаче ситуации, в които продавачите не изпълняват условията на договора по различни причини. В този случай първата стъпка, която купувачът трябва да предприеме, е да публикува отрицателен коментар в профила на продавача - това действие обикновено е достатъчно, за да бъде успешно извършена транзакцията.

В случай, че коментарът не доведе до очаквания ефект, купувачът трябва да съобщи въпроса в местното полицейско управление. Струва си да имате пълен набор от документи, потвърждаващи всички етапи на транзакцията. Повече информация за това можете да намерите в ръководството ни за най-добри търговски практики.

Поради факта, че не посредничим при транзакции между потребители, всяко действие от наша страна за подпомагане на разрешаването на спора може да бъде предприето само след получаване на потвърждението за подаване на уведомлението в полицията, което трябва да бъде поискано при даване на доказателства.

 

Трябва ти помощ?

Безплатен БЮЛЕТИН

Ежедневни известия за нови продукти и новини за услугата Merkandi.