FLASH SALEFLASH SALE
-20%
За 1 година РЕГИСТРАЦИЯ и ПОДНОВЯВАНЕ
промоции не могат да се комбинират
24 Брой оставащи пакети

Най-добрите оферти за акции от 150 държави

Над 100 000 доволни потребители

Предлага по-евтини oферти до 90% от първоначалната цена

Директен контакт с прекупвачи и търговци на едро

Как да добавите офертата си?

За да публикувате офертата си в Merkandi, трябва да имате PREMIUM акаунт и след това да поставите документи за регистрация на вашата компания в панела за акаунти или да ги изпратите по факс или електронна поща на адреса на нашия офис за обслужване на клиенти, където след проверката им ще бъде активирана опцията за продажба. От този момент нататък, докато вашият акаунт изтича, ще можете да добавяте неограничен брой оферти. За да добавиме оферта: влизаме в уебсайта на Merkandi и отиваме в акаунта си. В административния панел на нашия акаунт и избираме опцията Моите оферти.

След като изберем тази опция, предварително добавените от нас оферти ще се появят в административния панел. Добавяме нови оферти, използвайки синия бутон Добави на оферта в горната част на страницата. Самият процес на добавяне на оферта се състои в попълване на следните 5 полета:

1. Информация за продукта;
2. Валидност на офертата;
3. Поръчка;
4. Описание на офертата;
5. Начини на плащане и доставка;

6. Снимки;

7. Медии и прикачени файлове;

  1.  Когато попълваме формата, ние предоставяме възможно най-много информация за продукта, например избираме категорията, подкатегорията и продуктовата група, към която принадлежи продуктът, който добавяме (нов, използван, повреден, Mix /retourware, refurbished, outlet) и държавата на произход на продукта (държавата, в която продуктът се намира в момента ). Тази категория включва също полета като идентификационен номер на продукта (вътрешна идентификация на продукта), EAN и TARIC кодове или дори марката. За да улеснят търсенето на оферти от потенциални клиенти, продавачите трябва да предоставят възможно най-подробна информация за продукта. Следователно всички полета са маркирани с *, което означава, че те са задължителни полета.
  2. Дефинираме приблизителната валидност на офертата, например офертата е валидна за 30 дни или офертата е валидна до ... След този период офертата променя статуса си на архивна - тя се показва с информацията, че е добавена преди X дни. За да го възстановите, просто използвайте опцията за активиране в списъка с оферти.
  3. Попълваме последващи данни за продукта, като: налично количество, минимална поръчка, мерна единица, в която се продава продуктът, и цена. В зависимост от избраните стойности, представянето на полетата ще се промени (напр. При избора на Цена, която ще бъде договорена, полетата за въвеждане на валута или единицата ще изчезнат).
  4. Попълваме заглавието, съдържанието и ключовите думи на офертата. В отделни раздели можем да попълним тези полета за отделни езици. Не забравяйте, че като изберете напр. версията на полски, немски и английски език, въвеждаме името / заглавието на офертата и описанието на езиците, подходящи за избраните езикови версии, т.е. полски, немски и английски. Системата автоматично разпознава езиковите версии, на които искаме да публикуваме оферти, като проверява попълването на полетата в отделни раздели. Също така е важно данните за контакт на компанията (като телефонен номер, имейл адрес, уебсайт, лого на компанията) да не се показват в описанието и снимките, добавени от нас. В описанието на продукта въвеждаме и ключови думи, описващи предлаганите стоки.
  5. На следващия етап на добавяне на оферта, ние предоставяме информация за приетите от нас начини на плащане (банков превод, в брой, онлайн плащания), както и начините на доставка, които предлагаме (личен пикап, вътрешна пратка, чуждестранна пратка). Тези полета не са задължителни, но не забравяйте, че колкото повече подробности за продукта, включително информация за доставка и плащане, както и снимки, толкова по-голям ще бъде интересът към офертата.
  6. Когато добавяме снимки на продукти, ще помним, че първият добавен файл е основното изображение и че добавянето на няколко снимки в голям формат ще увеличи привлекателността на нашата обява, което от своя страна ще се превърне в по-голям брой отговори!
  7. Ако продуктът е известен и имате видео, показващо неговата работа / преглед, тогава в полето Video URL можете да добавите адреса към видеото в Youtube или Vimeo.В описанието на продукта можете да добавите 1 прикачен файл. Например това може да бъде таблица с списък на продуктите, които предлагаме, ценоразписи и т.н. (разрешени файлови формати: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Максимален размер 5MB)

След като попълним всички задължителни полета, можем да запишем офертата като чернова (ако все още не искаме да я публикуваме, а само да запазим напредъка), да я публикуваме на уебсайта или да публикуваме и да преминем към опциите за промоция, които увеличават видимостта на офертата.

Тук заинтересованите могат да избират от различни форми за популяризиране на офертата:

- най-интересното предложение за седмицата,
- топ оферти на Merkandi,
- разграничение в списъка с оферти на Merkandi,
- Топ оферта в избраната категория,
- разграничение в избраната категория.

Дадените разходи за промоция са за една езикова версия. Популяризирането на оферти не е задължително, но е препоръчително, защото това ще направи вашата оферта да се различава от останалите.

Трябва ти помощ?

Безплатен БЮЛЕТИН

Ежедневни известия за нови продукти и новини за услугата Merkandi.