Най-добрите оферти за акции от 150 държави

Над 45 хиляди доволни потребители

Предлага по-евтини oферти до 90% от първоначалната цена

Директен контакт с прекупвачи и търговци на едро

Помощ и съвети

Популярни теми

Merkandi е международна платформа за търговия на едро, която обединява търговци на едро, дистрибутори, вносители и износители, опериращи в областта на покупката и продажбата на излишъци от крайната серия, наличностите и производството, връщането на потребителите, връщането след лизинг, стоките от съдебни изпълнители, ликвидацията на компании и др. Нашата платформа, която оперира на най-големите европейски пазари и се предлага на много езици, позволява бързо да ce достигне както до доставчици на качествени стоки на намалени цени, така и до клиенти, които се интересуват от постоянно сътрудничество в областта на палети или контейнери със стоките.

Като платформа за търговия на едро, ние предоставяме на нашите потребители усъвършенствана ИТ система, която позволява удобен и бърз обмен на търговска информация и оптимизиране на процесите на покупки и продажби. Как? Ние предлагаме инструменти, които опростяват установяването на бизнес контакти в Европа и по света. В Merkandi потребителите имат достъп до широка гама от каталози на продукти и доставчици, както и до разширена търсачка. Търговци на едро и дистрибутор, заинтересовани от бърза продажба на своите стоки, поставят рекламни продукти на платформата Merkandi, а потребителите, които се интересуват от закупуване на стоки, се свързват директно с рекламодателя, за да определят детайлите на поръчката.

Платформата Merkandi е адресирана предимно към търговци на едро, производители, търговски посредници, компании, занимаващи се с износ и / или внос, но също така и към собственици на стационарни магазини, онлайн магазини и хора, занимаващи се с търговия от врата до врата или продажби на пазари или в пазарни зали. Merkandi е много популярен сред съдебните изпълнители и големите търговски вериги.

Merkandi като платформа за търговия на едро е международен пазар, на който се срещат изпълнители от цял свят, специализирани в търговията със стоки от края на сериите, излишъците и търговете на съдебни пристави. ликвидация на магазини, производствени предприятия и др. Платформата предоставя на всички посетители пълен достъп до офертите на едро, описанията на продуктите, снимките и списъците на артикулите, ако те са били приложени от продавачите при публикуване на офертите. От друга страна, данните за контакт на продавачите са достъпни само за регистрирани и влезли в системата потребители на Merkandi.

Тези, които се интересуват от редовно получаване на оферти, могат да се абонират за безплатен бюлетин.

За да можете да установите контакти с продавачи или купувачи, трябва да регистрирате акаунт в Merkandi.
Разделът Регистрация представя два типа акаунти за избор:

  • Standard акаунт
  • PREMIUM акаунт

След като регистрира избрания тип акаунт и плати годишния абонамент, потребителят получава поръчания пакет услуги, наличен в опцията по свой избор.

Притежателите на стандартни акаунти имат достъп до базата данни на търговците на едро и с помощта на данните за контакт, показани на страницата с офертата, могат да установят директен контакт с избрания продавач (по електронна поща или телефон). По този начин те могат да задават на продавача въпроси относно стоките, пуснати за продажба, да организират проверка / проверка, да определят подробностите за финализиране на сделката.

Собствениците на акаунти PREMIUM, които след положителна проверка са получили статуса на продавача в Merkandi, имат достъп до базата данни на търговците на едро, публикуващи оферти за продажби на Merkandi, а самите те имат акаунт на продавача, чрез който могат да публикуват произволен брой реклами за стоки от излишък, ликвидация, дейности на съдебни изпълнители. В допълнение към офертите е публикуван и обширен профил на търговец на едро. С негова помощ тези, които се интересуват от закупуване на показаните стоки, могат да установят директен търговски контакт с продавачите.

Всички потребители на нашата платформа могат да разчитат на помощта на нашите сътрудници - контакт с нас е възможен на много езици, ние сме достъпни по електронна поща и по телефон 5 дни в седмицата.

Намирането на интересен продукт на добра цена често е доста предизвикателство. Особено ако имаме няколко хиляди оферти за избор. За да улесним тази задача, създадохме разширено търсене.

След като влезете в Merkandi, има търсачка в горната част на страницата. Използва се за търсене на стоки и търговци на едро на нашия уебсайт. Просто въведете търсената фраза и кликнете върху иконата "лупа" или натиснете ENTER. След тази стъпка резултатът от нашето запитване се показва на подстраницата на разширената търсачка, където е възможно да се прецизира според различни критерии.

Разширеното търсене ви дава следните опции: 

  • търсене от страната, в която се намират стоките;
  • търсене по секция (категория);
  • търсене по продуктови групи (повече информация за продуктовите групи можете да намерите на подстраницата https://merkandi.pl/ware?hl=bg;
  • търсене на фраза, която използва заглавието, описанието и ключовите думи, включени в офертата;

Моля, помнете че колкото повече параметри сте посочили, толкова по-точен ще бъде резултатът от търсенето. Тук по-точно означава прецизност и това върви ръка за ръка с намален брой оферти за показване. Следователно, трябва да използвате разширенa търсачка умело и внимателно.

Пример:

Искаме да потърсим енергийната напитка Red Bull.

Като напишете Red Bull, ще получим всички оферти, които съдържат тази фраза (в заглавието, съдържанието и / или ключовите думи).

Ако обаче бихме искали да стесним списъка с оферти, които ни интересуват, към конкретна държава, например Полша, ще трябва да изберем тази страна от страничното (лявото) меню на настройките за разширено търсене.

Разширеното търсене е важен елемент на Merkandi, който позволява да ce намери оферти по точен и удобен начин. За да ce улесни още по-лесното намиране на най-интересните оферти, вижте функционалностите за добавяне на търговци на едро към любими и наблюдаване на офертите.

Всички начини на плащане, налични в Merkandi, са видими в последната стъпка на регистрацията на акаунта. След попълване на формуляра и натискане на бутона Регистрация ще бъдем пренасочени към страницата за плащане. Има 3 опции:

  • Paypal - благодарение на тази система може да ce извърши бързо плащане с карта или да ce плати директно от своята PayPal сметка.
  • Онлайн плащания, т.е. системата Przelew24, която също позволява да ce извършва бързи плащания. След като ce избере тази опция, ще бъдем пренасочени към страницата, на която изберем плащането с банка или карта.
  • Банков превод - в допълнение към данните за превода ще бъде предоставен и формат за печат.
  • Multisafepay онлайн плащания - алтернативен начин на плащане чрез Visa или Mastercard.

В момента на регистрацията ще получите потвърждение за регистрация по електронна поща, което включва връзка към плащането, както и проформа фактура за изтегляне. Благодарение на това можете да се върнете към методи за плащане по всяко време.

Стандартното предложение на платформата Merkandi е опцията за закупуване на PREMIUM акаунт. Възможностите, които идват с наличието на такава сметка, са достъпни както за продавачи, така и за купувачи.

Ако такъв акаунт е създаден например от търговец на едро, за да се използва от възможността за пускане на офертите му, той трябва първо да премине през процедурата за проверка. Това е един от най-важните етапи, по време на който се проверяват данните и достоверността на конкретна компания, която се стреми активно да използва нашия уебсайт. Само при условие за положителен резултат от проверка на дейности, извършвани от служители на Merkandi, търговецът на едро има възможност да публикува реклами.

Самият процес на проверка обикновено отнема няколко часа.

В резултат на положително разглеждане продавачът получава възможност да представи както собствената си компания, така и стоките, които предлага. В същото време трябва да се подчертае, че същественото представяне на компанията винаги е видимо за регистрираните потребители на платформата, непосредствено до всяка предложена продажба на стоки. Освен това в по-широк обхват характеристиките на дадена компания могат да бъдат намерени в отделен раздел, т.е. Складове на едро.

  1. Първата осъзнаемa полза е фактът на положителна проверка, който дава ясен сигнал на потенциалните купувачи за същността и стандартите на продавача.
  2. Тогава напълно уникален вариант е възможността за пускане на неограничен брой оферти. Търговецът на едро не трябва да контролира, изчислява и да се тревожи за техните граници по никакъв начин. Абсолютно като PREMIUM продавач на Merkandi, никакви ограничения от този тип не важат за него.
  3. Единственото ограничение, което служи само на удобството и комфорта при използването на нашата платформа, е спазването на принципа, че при публикуване на оферта в полска версия, тя трябва да бъде написана на полски, докато за да може да се публикува реклама в италианската версия, това може да стане само използвайки на италиански език и т.н.
  4. Офертите, публикувани от нашите продавачи PREMIUM, се рекламират на различни уебсайтове и се позиционират в Google, което значително увеличава интереса към стоките на даден търговец на едро и в крайна сметка генерира увеличаване на резултатите от продажбите.
  5. От друга страна, потребителите на PREMIUM акаунти, които представляват група купувачи, получават разширен обхват от информация за търговците на едро на Merkandi и възможността да взаимодействат и обобщават ефектите или истории на транзакциите под формата на мнения. Тези отзиви са публикувани на уебсайта на продавача.
  6. Освен това подобни мнения са видими само за потребители на PREMIUM и също така само те могат да ги редактират.
  7. Коментарите от други търговци и купувачи са отличен източник на знания от първа ръка и дават представа за реалния ход на покупката и всички нейни обстоятелства. Потребителят PREMIUM благодарение на достъпа до такъв източник, може да избере контрагент по-лесно, благодарение на отзивите на хора, които вече са имали възможност да си сътрудничат с него.

Собственик на Standard акаунт в платформата Merkandi може да използва нашия уебсайт за 12 месеца. По време на периода на абонамент, Standard потребител има достъп до всички данни за контакт на търговци на едро, които предлагат стоките си на нашия уебсайт. Точно казано, той разполага с пълните данни за контакт на всеки продавач, освен това, езиците, на които можете да общувате с даден контрагент, също са му видими. Ако склада на едро има свой собствен уебсайт, той има възможност да добави адреса си в техния профил. И тази информация се предоставя и на регистрирания клиент на акаунта Standard.

Трябва да се отбележи, че фактът, че базата на търговците на едро в нашата платформа непрекъснато нараства, не генерира допълнителни такси за актуализиране на потребителите на Standard. Еднократната такса под формата на годишен абонамент дава право на достъп до данните на търговци на едро, присъстващи в нашата база данни в деня на регистрация и в следващия период, до последния ден на валидност на акаунта. Разбира се, по време на валидността на акаунта регистриран потребител на Standard може да разчита на поддръжката и техническата помощ на Службата за обслужване на клиенти на платформата Merkandi.

Нашата платформа Merkandi предлага два типа акаунти: Standard и PREMIUM. Функционалността, присвоена на отделните акаунти, е свързана с естеството на дейностите на нашите потребители:

Standard акаунт

Този акаунт е създаден с голям брой клиенти, които чрез нашата услуга получават бърз и удобен достъп до надеждни и доказани търговци на едро от Европа, предлагащи маркови стоки от излишък, ликвидация, край на серия, продажби и търгове. Всеки потребител на стандартния акаунт има пълен достъп до нашата база данни, където има данни за контакт на продавачите, предлагащи своите стоки в платформата Merkandi. Данните за контакт са представени в профила на продавача - адрес на фирмата, адрес на склад, стационарни и мобилни телефони, имейл адреси и уебсайта на търговеца на едро. Купувачът може да установи бърз и директен контакт с търговец на едро по отношение на офертата, публикувана в платформата, той също може да представи собствено предложение за запитване или сътрудничество.

Premium акаунт

Този акаунт е адресиран както за потребители, които се интересуват само от закупуване на стоки, т.е. придобиване на нови доставчици, така и за потребители, които търсят нови получатели на стоки от излишък, ликвидация и съдебни изпълнители. Профилът PREMIUM осигурява достъп до базата данни за контакти на продавачите на платформата Merkandi, но тази база данни съдържа допълнителна информация, до която потребителят на Standard акаунт няма достъп.
Допълнителна информация е:

  • Черен списък - този списък включва ненадеждни продавачи, които са извършили измами, злоупотреби и все още са активни в Интернет, често под променяни имена;
  • Система за коментари - тази система позволява на потребителите на акаунти в PREMIUM да издават мнения на продавачите в платформата Merkandi, да оценяват тяхната надеждност и професионализъм.


Допълнителна и много важна функционалност на PREMIUM акаунта е опцията за продажба, която е активирана за всички потребители на този акаунт след положителна проверка на представените документи за регистрация. Потребителят разполага с удобен панел за публикуване на неограничен брой оферти, заедно със снимки и прикачени файлове, както и професионален showroom на продавача, който съдържа подробна информация за данните за контакт и профила на бизнеса.

Всички регистрирани потребители на платформата Merkandi могат да разчитат на професионална подкрепа и помощ от специализирани служители на нашия сервиз. Всяко запитване относно нашата платформа, технически проблеми или други проблеми, които засягат нашите клиенти, може да бъде сигнализирано чрез някой от следните комуникационни канали:

  • по телефона чрез
  • Skype
  • електронна поща
  • Чат

Разбира се, поддръжката за обслужване на клиенти в тази област се подготвя на всеки език, който работи на Merkandi. Нашите специалисти са на ваше разположение от понеделник до петък, от 7:30 до 15:30 (CET).

Полагаме всички усилия да отговорим на запитвания по електронната поща възможно най-скоро. Обикновено отговаряме на получени съобщения, след работното ни време или в неработни дни на първия - следващия работен ден.

Трябва да се помни, че ние също сме хора и също използваме са от oтпуска. В такива случаи ще получите връщаща информация от нас, когато нашият служител, отговорен за дадената версия на езика, стане достъпна. Също така ви насърчаваме да се свържете с нас на друг език.

Доколкото е възможно, ние също се опитваме да се свържем с клиенти, които не са успели да се свържат с нас.

Всеки път, когато има прекъсвания във функционирането на офиса, съответната информация относно причината и продължителността на такова събитие се публикува предварително на подстраницата Контакт във всяка езикова версия на платформата.

Всеки потребител на Standard има възможност да премине към PREMIUM версията по всяко време през периода на абонамента.

Процедура за преминаване към по-висок тип акаунт (от Standard към PREMIUM):

  1. за да преминете до по-висок тип акаунт, трябва да имате Standard акаунт;
  2. трябва да влезете един след друг;
  3. на главната страница на потребителския панел ще има бутон "Промяна на типа акаунт, който трябва да се кликне;"
  4. ще ce види подробности за поръчката, които трябва да бъдат потвърдени;
  5. след потвърждение ще бъдем пренасочени към страницата за плащане;
  6. след извършване на плащането и осчетоводяване на превода, типът на сметката ще бъде променен на PREMIUM.

В случай на проблеми с извършването на плащането, моля, свържете се с нашата служба за клиенти, достъпна в "Контакт“.

Всеки потребител ще получи фактура с ДДС за закупуване на абонамент в платформата Merkandi. Трябва обаче да се помни, че оригиналната фактура ще бъде активирана едва след като получим плащането по нашата сметка. Ако акаунтът е активиран въз основа на потвърждение, оригиналната фактура за изтегляне може да отнеме 1-2 дни.

Електронните фактури са напълно приемливи и съответстват на действащите у нас наредби, но ако искате хартиена фактура, моля, свържете се с офиса за обслужване на клиенти и ние ще я изпратим на посочения от вас адрес.

Специалната зона е място, запазено за най-активните потребители, които очакват повече и търсят най-добрите оферти. Потребителите ще намерят тук специално подбрани оферти, които може да не са достъпни за обществеността по причини като:

  • споразумение с производителя, което забранява публикуването на оферти в общодостъпна форма;
  • стоките имат ограничения за продажби в определени страни;
  • цената на стоката не може да бъде публично оповестена;
  • продуктът е брандиран, нопо-нататък разпространение му подлежи на ограничения

Горепосочените ограничения най-често се налагат от самите марки, производители или дистрибутори и не подлежат на преговаряне, поради което продуктите, обхванати от тях, не могат да бъдат предлагани по общодостъпни канали за продажба. В Merkandi познаваме тази специфика на пазара на едро, поради което решихме да отговорим на нуждите на потребителите, като създадем затворена специална зона.

Купувачите, които се интересуват от предложения от този тип, могат да закупят достъп до специалната зона от панела на Потребителя. След закупуване на достъп, потребителят ще може да разглежда специални оферти от началната страница и в отделни категории. Достъпът до специалната зона е валиден за 12 месеца от датата на закупуване и е строго свързан с валидността на акаунта.

Продавачите, които имат стоки, които отговарят на някое от горните условия, могат да публикуват офертите си в специалната зона, като избират полето Оферта видимa само за избрана група потребители с достъп до специалната зона във формата за публикуване на офертата. След публикуване на такава оферта тя ще бъде видима само за потребители, закупили достъп до специалната зона. Потребителите, които нямат достъп до специалната зона, могат да публикуват своите оферти там.

Специалната зона е иновативна функционалност на платформата Merkandi както за купувачи, така и за продавачи. Купувачите имат достъп до уникални оферти, които не са публикувани на други уебсайтове, докато продавачите имат възможност да представят стоки, подлежащи на ограничения за продажби и дистрибуция, и да се свържат с купувачи, които търсят този тип продукти. Следователно специалната зона е перфектно допълнение към базата данни с оферти за стоки, които поради ограниченията на продажбите не могат да бъдат представени на общо достъпни уебсайтове за търговията на едро.

Коментарите на платформата се издават от купувачи за продавачи. В зависимост от вида и броя им, те могат да генерират доверие във вашия бизнес и да увеличат продажбите или да изплашат потенциалните ви клиенти. Как работи системата за коментари на Merkandi? Ето няколко практични съвета.

Как работят коментарите за Merkandi?

Всеки купувач има право да остави един коментар за една транзакция. Коментарът може да бъде от един от трите вида - положителен, неутрален или отрицателен. В случай на първите две, публикуването става незабавно и търговецът на едро получава уведомление за нов коментар, публикуван в неговия профил. В случай на отрицателен - отива към нашия екип. Ако тя е правилно формулирана и потвърдим, че се отнася до транзакцията, ние я преместваме в опашката на чакащите публикации. От този момент всеки търговец на едро получава 7 дни, за да изясни въпроса с купувача. Ако купувачът желае да го премахне през това време, ние ще го изтрием и ще информираме и двете страни. В противен случай тя се публикува след 7 дни и търговецът на едро получава уведомление.

Вторият елемент на системата за коментари е рейтингът на продавача в 4 категории:

  • съответствие на артикула с описанието
  • контакт с продавача
  • време за изпълнение на поръчката
  • цена за доставки

Всяка от тези категории може да бъде оценена от 1 до 5 звезди. След това средната на мненията от всички коментиращи се осреднява и се показва в профила на продавача.

Мога ли да премахна отрицателен коментар от моя профил?

Всеки коментар може да бъде премахнат в случай, че купувачът ни съобщи, че спорът е решен и че търговецът на едро е разработил решение. В оправдани случаи изтриваме коментари, когато се окаже, че транзакцията не е извършена. В други случаи не посредничим в спорове относно коментари. Всеки купувач има възможност да публикува отрицателен коментар и търговецът на едро, освен посочените изключения, няма право да иска отстраняването му.

Поддържане на репутацията и избягване на отрицателни коментари
Отрицателните коментари несъмнено се отразяват негативно върху продажбите и доверието на клиентите. Затова препоръчваме на всеки търговец на едро да получи положителни отзиви от първия ден. Има няколко причини за този съвет:

  • положителните коментари повишават доверието на продавача
  • в случай на получаване на отрицателен коментар, положителните намаляват силата му и поддържат репутацията ви на високо ниво
  • голям брой положителни коментари генерират повече продажби.

Как да насърчим купувачите да оставят коментар?

Никой не трябва да бъде насърчаван да публикува отрицателни коментари, докато в случай на положителни преживявания купувачите не са толкова склонни да споделят своето мнение. Затова препоръчваме няколко метода за получаване на положителни отзиви, известни и тествани от нашите търговци на едро:

  • отстъпка при поръчка или следваща поръчка
  • безплатни добавени към поръчката като част от публикуването на коментари
  • предлагане на по-качествени стоки като компенсация на становището

Какво да направите, когато купувач публикува нечестен коментар?

Ако по някаква причина коментарът е несправедлив и невярен, всеки продавач има възможност да отговори на него. В такава ситуация под коментара в профила ще се появи и отговор, който ще позволи на потенциалните купувачи да знаят мнението на двете страни за сделката и ще им даде възможност да се защитят срещу нечестни купувачи.
Има още едно важно нещо, което си струва да се спомене. Merkandi е платформа, работеща в много различни страни и много езици. Ако получите коментар, независимо от езика на публикуването му, нашите специалисти ще го преведат на всички други налични езици.
По този начин получавайки положителна обратна връзка в една версия, търговецът на едро получава положителни коментари във всяка от наличните. Разбира се, същата ситуация важи и за отрицателни и неутрални коментари. Препоръчваме на всеки да използва системата за коментари, за да възнаграждава търговците на едро за професионално проведени сделки и да предупреждава други срещу нечестни контрагенти. Както коментарите, така и оценката на продажбите в случай на мнения на клиенти винаги носят положителни резултати и за двете страни по сделката.

Бях измамен, има ли нещо друго, освен да публикувам отрицателен коментар?

Поради факта, че проверяваме нашите продавачи, проверяваме автентичността на стоките и позволяваме на потребителите да оставят коментари, значително увеличаваме сигурността на транзакциите в нашата платформа. Съществуват обаче ситуации, в които продавачите не изпълняват условията на договора по различни причини. В този случай първата стъпка, която купувачът трябва да предприеме, е да публикува отрицателен коментар в профила на продавача - това действие обикновено е достатъчно, за да бъде успешно извършена транзакцията.

В случай, че коментарът не доведе до очаквания ефект, купувачът трябва да съобщи въпроса в местното полицейско управление. Струва си да имате пълен набор от документи, потвърждаващи всички етапи на транзакцията. Повече информация за това можете да намерите в ръководството ни за най-добри търговски практики.

Поради факта, че не посредничим при транзакции между потребители, всяко действие от наша страна за подпомагане на разрешаването на спора може да бъде предприето само след получаване на потвърждението за подаване на уведомлението в полицията, което трябва да бъде поискано при даване на доказателства.

 
Merkandi не предлага тестови акаунти. Потребителят обаче може да поиска възстановяване на разходите за регистрация в рамките на 14 дни. В случай на недоволство от нашия уебсайт, всичко, което трябва да направите, е да напишете имейл, да ни се обадите или да се свържете с нас в нашия чат. Не рискувате нищо!
Преди да публикува офертите си, всеки търговец на едро преминава през процес на проверка. Подобна проверка е насочена към повишаване на сигурността ви по време на транзакции. Освен това проверяваме и оферти с маркови продукти, за да потвърдим автентичността и произхода на такива стоки.

Светът се насочва към все повече дигитализация. С напредването му се появяват все повече заплахи. Една от най-популярните заплахи е Phishing.

Какво е Phishing?

Това е опит за изнудване на данни, като се преструва на лице, компания или институция. Ето няколко примера за това как работят такива измами:

  • Извличане на данни за вход от фалшив уебсайт - престъпниците правят идентично копие на уебсайта, но на различен интернет адрес. След това те изпращат пратки, претендиращи за заинтересовани клиенти или самата компания, с молба да влязат / да видят конкретна оферта. В такива случаи бъдете бдителни. Най-лесният начин да избегнете това е да погледнете адресната лента, когато влизате. Ако тя е различна от merkandi.pl или други домейни на merkandi, трябва да се въздържате от влизане, да влезете в уебсайта на Merkandi и да съобщите незабавно за такава ситуация на обслужване за клиенти. Също така си струва да се отбележи, че престъпниците често използват различни видове трикове, за да направят домейна подобен на оригиналния. Примери: Merkondi.pl или merkandi.pl.nazwadomeny.com. В първия случай виждаме печатна грешка в името, което е лесно да се пропусне, докато във втория поддомейнът е идентичен с домейна,но не е домейн Merkandi.
  • Фишинг на данни по електронна поща - престъпниците изпращат електронна поща от домейн, подобен на корпоративния, като искат парола за вход, изпращане на документи и др. В същото време, грижа за детайлите - чрез изпращане на шаблони за съобщения, които всъщност се използват от уебсайта и колонтитулите на агенти за обслужване на клиенти. Преди да отговорите на имейл със заявка за чувствителни данни, винаги проверявайте кой е подателят - всички наши агенти използват само адреси в домейна merkandi - imie@merkandi.domena.

Това са само два примера за най-популярните атаки. Определено има повече от тях и всеки от тях може да има свои разновидности, които зависят единствено от креативността и умението на престъпниците.

Поради развиващите се заплахи решихме да приложим проактивно решение под формата на задължително двуфакторно влизане в акаунта. Когато се опитате да влезете, след като въведете своето вход и парола, ще бъдете попитани за код за активиране, който ще бъде изпратен на вашия имейл адрес. По този начин, дори ако данните ви за вход са загубени, престъпникът няма да може да влезе във вашия акаунт.

Имам ли нужда от него? В акаунта ми в Merkandi няма нищо интересно

Много хора погрешно вярват, че престъпниците няма да се интересуват от тяхната сметка. Това не е вярно по две причини:

  1. Ако сте продавач, в акаунта ви може да има чувствителни данни като данни за клиенти и транзакции. Тези данни могат да бъдат използвани от нарушителя за съставяне на допълнителна атака или изнудване. Трябва да се помни, че приложимите разпоредби на GDPR също изискват всеки предприемач да подсигури този тип данни по най-добрия възможен начин.
  2. Вашият акаунт може да се използва за координирана атака срещу други хора. Нарушителят под вашия акаунт може да изпраща информация и съобщения до вашите клиенти от ваше име. По този начин той може например да публикува оферти и след това да помоли заинтересованите страни да платят поръчката по предоставената от него сметка. Въпреки че не вие изневерявате хората по този начин, губи ce имиджа на вашата компания и може да създаде проблеми със закона, защото докато не се изясни въпросът, вие сте човекът, който изнудва пари от клиентите.

Данните ми бяха откраднати, какво да правя?

Незабавно докладвайте въпроса на обслужването на клиенти на Merkandi, променете паролата на акаунта си в Merkandi и се уверете, че никой не е променил вашия имейл адрес в настройките на вашия акаунт. Ако използвате паролата, за да влезете в Merkandi и на други места - променете я и на други места.

Важна забележка

Двуфакторното влизане не защитава, oбаче увеличава сигурността, но не гарантира 100% сигурност. Затруднява хакерството на вашия акаунт с помощта на откраднати данни, докато има фишинг методи, които също измамят кода за потвърждение, така че все пак трябва да проверите сайтовете, на които влизаме, за евентуални измами с данни.

Екипът на Merkandi работи постоянно върху сигурността на данните и потребителските акаунти, като въвежда нови функционалности.

Много добра бизнес практика, особено за продавачите, е да предлагате обслужване на клиентите на най-високо ниво. Една от най-често срещаните грешки в индустрията за търговия на едро е пренебрегването на отговорите на съобщения, получени от купувачи / продавачи. Merkandi е международна платформа, където поставяме голям акцент върху правилните контакти и бизнес отношенията между потребителите. За да гарантираме високо ниво на обслужване, ние се грижим за показателите и статистиката на отговорите на съобщенията. Ето защо можете да получавате известия от нас, ако в панела ви има съобщения без отговор.

Защо правим това?

  • За да ви уведомяваме за непрочетени съобщения - понякога съобщенията завършват в спам, се пренебрегват, без да забележите. Ние се уверяваме, че не пропускате нито едно съобщение.
  • За да ви запознаят с добрите бизнес практики - много хора не знаят, че неотговарянето на съобщения може да има отрицателно въздействие върху бизнеса им. Опитваме се да обясним защо отговарянето на съобщения е толкова важно.
  • За да увеличите продажбите си - ако не отговаряте на потребителя днес, след седмица той може да не се интересува от вашата оферта. За да увеличите максимално продажбите си, трябва да обслужвате всички.

Защо е важно?

Представете си, че управлявате магазин. Клиентът влиза и задава въпрос. Колко пъти сте попаднали на ситуация, при която продавачът се преструва, че не вижда клиента? Не сме срещали подобна ситуация, така че защо трябва да бъде по-различно при онлайн търговията?
Както споменахме преди, ако клиентът не получи отговор днес, следващия път може да не пише изобщо. Така че е по-добре да пишете обратно Не ме интересува, Не благодаря и т.н., отколкото да пиша нищо обратно. Такава кратка информация ще ви отнеме няколко секунди, но няма да обезкуражи клиента, както и липсата на отговор.

Можем ли да поискаме отговор?

Не можем, тъй като нашата цел е да повишим информираността и да повишим процента на отговор между потребителите. Не можем да ви принудим да отговорите, но винаги ще се свързваме с вас в случай на съобщения без отговор. Ако не получим отговор от вас, ще ни призовем да се свържем с вас. Ако не получим отговор от вас в рамките на две седмици, си запазваме правото да деактивираме опцията за продавача във вашия акаунт.

Онлайн заплахите стават все по-чести, а фишинг измамите стават все по-умни. Можете обаче да увеличите значително сигурността си в интернет, като запомните няколко основни правила:

  • Merkandi никога не иска паролата към потребителския акаунт или друга парола за електронна поща или други услуги;
  • Винаги трябва да сте сигурни, че влизате в домейна merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr) и че страницата за вход е защитена със сертификат;
  • Винаги проверявайте дали полученото съобщение е изпратено от правилния домейн merkandi (merkandi.com, merkandi.de, merkandi.fr и т.н.). Никога не изпращаме съобщения от други адреси;
  • В случай на съмнения относно автентичността на полученото съобщение, незабавно се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти Ако е възможно, моля, изпратете ни полученото съобщение на адреса bok@merkandi.pl за проверка.
  • Ако сте станали жертва на фишинг, моля, докладвайте незабавно на нашия екип.

Какво е phishing и как работи?

Фишингът е опит за кражба на данни, при който престъпникът се представя за компания или друго лице. В такива ситуации изпратените съобщения обикновено съдържат информация за блокиране на акаунта, деактивиране на някои функционалности, неплащане на поръчката и т.н. и връзка за извършване на дадено действие. Тази връзка обикновено води до страница, която е идентична с оригинала, но всъщност е само копие от нея на съвсем различен адрес. Такава страница обикновено изисква да влезем, като в този момент фишират данните ни. Пример за такава страница по-долу:

Как да го предотвратя?

Проверете домейна. Ако вашият домейн е различен от merkandi домейни (merkandi.pl, merkandi.com, merkandi.fr, merkandi.com и т.н.), моля, не влизайте! Проверете дали връзката в уебсайта е криптирана - в лявата част на адреса трябва да има катинар с валиден сертификат. Ако браузърът ви информира, че уебсайтът не е защитен - не влизайте!

Предоставих данните си за вход на фалшив уебсайт, какво да правя?

Съобщете незабавно в нашия Център за обслужване на клиенти за съдействие. В същото време препоръчваме да направите следното:

  • Променете паролата в акаунта си в Merkandi.
  • В случай, че сте използвали същата парола на други портали или уебсайтове, препоръчваме ви да я промените.
  • Излезте от други сесии на други устройства.

За да се осигури възможно най-широк обхват и брой потенциални клиенти, всички оферти, публикувани в Merkandi, се превеждат автоматично. Принципът на действие е прост - когато публикува оферта, продавачът попълва езика, на който е в състояние да го направи, докато за всички останали езици преводите се завършват автоматично в рамките на 24 часа.

 

Отказ от автоматични преводи

Въведохме тази функционалност поради многобройни искания и въпроси от потребители. Следователно, ако сте продавач в Merkandi и поради някаква причина не искате вашите оферти да бъдат публикувани автоматично на други езици, просто се свържете с нашия отдел за обслужване на клиенти, за да деактивирате опцията за автоматичен превод. Ако обаче се отнася само до една оферта, трябва само да изберете полето за редактиране в списъка с оферти и да премахнете заглавието, описанието и таговете от езика, който искате да отмените. След запазване на промените автоматичният превод ще бъде изтрит.

 

Предимства на автоматичния превод на офертите

С течение на времето търговията става по-лесна. Търговията с други държави, особено в рамките на Европейския съюз, стана изключително проста. Следователно, за да се срещнем с купувачи, които търсят стоки, независимо от страната им на произход, и желаещи да подкрепят продавачите, които търсят нови пазари, ние създадохме функционалността на автоматичния превод на офертите. Офертите се превеждат с помощта на инструменти като Google Translate, Yandex и DeepL, за да се осигури най-доброто качество и резултати.

Трябва ти помощ?

Безплатен БЮЛЕТИН

Ежедневни известия за нови продукти и новини за услугата Merkandi.

Като се абонирате за нашия бюлетин, Вие се съгласявате с обработката на лични данни за маркетингови цели.