APRIL SAVINGS
-40%
За 1 година РЕГИСТРАЦИЯ и ПОДНОВЯВАНЕ
промоции не могат да се комбинират

Най-добрите оферти за акции от 150 държави

Над 100 000 доволни потребители

Предлага по-евтини oферти до 90% от първоначалната цена

Директен контакт с прекупвачи и търговци на едро

Помощ и съвети

Популярни теми

Търговци на едро, производители, дистрибутори, които търсят нови пазари за своите стоки, регистрират PREMIUM акаунт в платформата Merkandi и след положителна проверка на тяхната бизнес активност им се предоставя възможност да публикуват оферти за излишък от стоки, търгове, край на серия, връщане на потребителите и др.
Много важен въпрос, който има огромно влияние върху бързата продажба на стоки, е начинът на представяне на вашата компания и стоки в платформата Merkandi. Ето няколко съвета, които да помогнат на продавачите да достигнат до повече потенциална аудитория и следователно да ускорят продажбите:

  1. Добре описан фирмен профил в платформата Merkandi - трябва да се гарантира, че профилът на склад на едро, който се вижда от купувачите, влезли в Merkandi, е допълнен с всички възможни данни. Преди всичко, трябва винаги да съдържа актуални данни за контакт. Препоръчително е да ce посочи пълния адрес на компанията, евентуално адреса на склада, адреса на уебсайта на компанията, а също и детайлите на лицата за контакт - имена, стационарни номера, факс, номера на мобилни телефони, имейл адреси, работно време на компанията или акаунти по Skype, и също така езикът, на който дадено лице може да обслужва контрагента. Данните за условията на плащане и условията за доставка на стоките също са важни - в раздел Моят акаунт - Данни за склада на едро, освен данни за фирмата и данни за контакт, трябва да бъдат посочени предлаганите методи за плащане и начин на доставка. Също така си струва да ce опише с няколко изречения профила на бизнес в полето за допълнителна информация, да посочите секция, продуктови групи и друга ценна информация, която може да разграничи компанията от други продавачи.
  2. Редовно публикуване на оферти - препоръчително е да публикувате оферти в Merkandi редовно, според зададения от вас график. Трябва да се помни, че клиентите, с които си сътрудничим или ще съдействаме в близко бъдеще, оценяват изложители, които редовно освежават асортимента си. Тук е трудно да се постави ограничение, но честото присъствие на търговец на едро в платформата, което се проявява под формата на нови оферти, води до по-голям интерес от купувачите, които се информират за новите продукти на Merkandi чрез ежедневния бюлетин. В зависимост от предлагания асортимент - това трябва да са различни оферти за различни стоки, публикувани в различни секци (разбира се, изборът на индустрията трябва да е адекватен на предлаганите продукти).
  3. Правилно представяне на стоките в рекламата - според принципа всичко може да се продава, нужна е само хубава опаковка, трябва да се погрижите за подробното описание на стоките, които искате да продадете. Добра практика е да се използват описания, които са фактически, конкретни, ясни, без грешки, ориентирани към цели и възможно най-обективни. Ако нашият продукт има дефекти, не се страхувайте да ги опишете - в края на краищата използваните, върнати или ремонтирани стоки също достигат до широка група получатели, които често търсят продукти с по-малки или по-големи дефекти.
  4. Най-важните елементи, които съставляват добро описание на офертата, са нейното заглавие и описание на стоките - те трябва да бъдат формулирани фактически и точно.
    В заглавието не използвайте общи фрази като Продажба евтино или възможност сега !, а посочете точно какво трябва да продадетe, защото едва тогава потенциалните клиенти, които търсят идентичен или подобен продукт, използвайки търсачката на портала Merkandi, веднага ще намерят нашата обява. Заглавията трябва да включват няколко от най-важните - описващи нашите стоки - ключови думи, включително имена на марка, произход (търгове за съдебни изпълнители, стоки от ликвидация, стоки от излишъци и др.)
    Описанието на продукта трябва да даде на купувача истинска картина на стоките, които продаваме. На първо място, трябва да посочите предимствата на продукта / запаса и предимствата на неговите условия за покупка (например допълнителни отстъпки при получаване на по-голямо количество, безплатна доставка в рамките на ЕС за поръчки над определена сума, възможност за изпращане на мостри и т.н.). В следващата част на описанието е необходимо да се споменат всички възможни дефекти на стоките (липса на оригинална опаковка, незначителни признаци на употреба, производствени дефекти и др.).
  5. Снимките на стоките са много важен компонент на офертата - основната картина трябва да представи продукта по най-атрактивния начин, така че да привлече вниманието на посетителите към платформата. По-добре е да замените снимка на сив кашон или празен палет с добра снимка на избрани продукти, които са предмет на офертата. Вместо снимки от каталога се препоръчва да се поставят истински снимки на статии, защото това допълнително повишава достоверността на обявата.
  6. Издаване на оферти в различни езикови версии - платформата Merkandi се изпълнява на много езици. Офертите във всички езикови версии са позиционирани в Google, Yandex, Bing и Yahoo. Ако продавачът иска да достигне до възможно най-много потенциални купувачи с предложението си, той трябва да публикува рекламите си след въвеждането на подходящ превод, например чрез Google Translate, във всички налични езикови версии на Merkandi.

За да публикувате офертата си в Merkandi, трябва да имате PREMIUM акаунт и след това да поставите документи за регистрация на вашата компания в панела за акаунти или да ги изпратите по факс или електронна поща на адреса на нашия офис за обслужване на клиенти, където след проверката им ще бъде активирана опцията за продажба. От този момент нататък, докато вашият акаунт изтича, ще можете да добавяте неограничен брой оферти. За да добавиме оферта: влизаме в уебсайта на Merkandi и отиваме в акаунта си. В административния панел на нашия акаунт и избираме опцията Моите оферти.

След като изберем тази опция, предварително добавените от нас оферти ще се появят в административния панел. Добавяме нови оферти, използвайки синия бутон Добави на оферта в горната част на страницата. Самият процес на добавяне на оферта се състои в попълване на следните 5 полета:

1. Информация за продукта;
2. Валидност на офертата;
3. Поръчка;
4. Описание на офертата;
5. Начини на плащане и доставка;

6. Снимки;

7. Медии и прикачени файлове;

  1.  Когато попълваме формата, ние предоставяме възможно най-много информация за продукта, например избираме категорията, подкатегорията и продуктовата група, към която принадлежи продуктът, който добавяме (нов, използван, повреден, Mix /retourware, refurbished, outlet) и държавата на произход на продукта (държавата, в която продуктът се намира в момента ). Тази категория включва също полета като идентификационен номер на продукта (вътрешна идентификация на продукта), EAN и TARIC кодове или дори марката. За да улеснят търсенето на оферти от потенциални клиенти, продавачите трябва да предоставят възможно най-подробна информация за продукта. Следователно всички полета са маркирани с *, което означава, че те са задължителни полета.
  2. Дефинираме приблизителната валидност на офертата, например офертата е валидна за 30 дни или офертата е валидна до ... След този период офертата променя статуса си на архивна - тя се показва с информацията, че е добавена преди X дни. За да го възстановите, просто използвайте опцията за активиране в списъка с оферти.
  3. Попълваме последващи данни за продукта, като: налично количество, минимална поръчка, мерна единица, в която се продава продуктът, и цена. В зависимост от избраните стойности, представянето на полетата ще се промени (напр. При избора на Цена, която ще бъде договорена, полетата за въвеждане на валута или единицата ще изчезнат).
  4. Попълваме заглавието, съдържанието и ключовите думи на офертата. В отделни раздели можем да попълним тези полета за отделни езици. Не забравяйте, че като изберете напр. версията на полски, немски и английски език, въвеждаме името / заглавието на офертата и описанието на езиците, подходящи за избраните езикови версии, т.е. полски, немски и английски. Системата автоматично разпознава езиковите версии, на които искаме да публикуваме оферти, като проверява попълването на полетата в отделни раздели. Също така е важно данните за контакт на компанията (като телефонен номер, имейл адрес, уебсайт, лого на компанията) да не се показват в описанието и снимките, добавени от нас. В описанието на продукта въвеждаме и ключови думи, описващи предлаганите стоки.
  5. На следващия етап на добавяне на оферта, ние предоставяме информация за приетите от нас начини на плащане (банков превод, в брой, онлайн плащания), както и начините на доставка, които предлагаме (личен пикап, вътрешна пратка, чуждестранна пратка). Тези полета не са задължителни, но не забравяйте, че колкото повече подробности за продукта, включително информация за доставка и плащане, както и снимки, толкова по-голям ще бъде интересът към офертата.
  6. Когато добавяме снимки на продукти, ще помним, че първият добавен файл е основното изображение и че добавянето на няколко снимки в голям формат ще увеличи привлекателността на нашата обява, което от своя страна ще се превърне в по-голям брой отговори!
  7. Ако продуктът е известен и имате видео, показващо неговата работа / преглед, тогава в полето Video URL можете да добавите адреса към видеото в Youtube или Vimeo.В описанието на продукта можете да добавите 1 прикачен файл. Например това може да бъде таблица с списък на продуктите, които предлагаме, ценоразписи и т.н. (разрешени файлови формати: PDF, DOC, XLS, XDOC, TXT, JPG, JPEG, GIF, PNG. Максимален размер 5MB)

След като попълним всички задължителни полета, можем да запишем офертата като чернова (ако все още не искаме да я публикуваме, а само да запазим напредъка), да я публикуваме на уебсайта или да публикуваме и да преминем към опциите за промоция, които увеличават видимостта на офертата.

Тук заинтересованите могат да избират от различни форми за популяризиране на офертата:

- най-интересното предложение за седмицата,
- топ оферти на Merkandi,
- разграничение в списъка с оферти на Merkandi,
- Топ оферта в избраната категория,
- разграничение в избраната категория.

Дадените разходи за промоция са за една езикова версия. Популяризирането на оферти не е задължително, но е препоръчително, защото това ще направи вашата оферта да се различава от останалите.

Платформата Merkandi ви предлага възможността да публикувате неограничен брой оферти. Поставянето на оферти от вас дава възможност на потенциалните клиенти да се запознаят с асортимента, предлаган от вашия склад на едро, както и с отделни продукти и условия за покупка. С една дума добавянето на оферти е форма на реклама: снимката и описанието на офертата може да се появят на уебсайтовете на Merkandi във всичките му езикови версии (ще е необходимо да ги преведете) и да предизвикат интереса не само на нашите потребители, но и на хора, които все още не са такива, но намериха уебсайта на Merkandi, търсейки вида на продукта. За да увеличите още повече вероятността вашата оферта да предизвика по-голям интерес, тя ще бъде правилно разграничена след закупуване на избраната форма на промоция.
В този обхват можете да избирате от следните форми на промоция:

  • Хит на седмицата на Merkandi - според нашите анализи това е най-ефективната реклама на Merkandi, показвана в голям формат на началната страница в продължение на 7 дни.
  • Топ оферта в избраната категория - форма за разграничаване на офертата (въртяща се) на страницата на нейната категория (офертата винаги се появява преди списъка с други оферти) за период от 14 дни.
  • Разграничаване в избраната категория - ви позволява да различите офертата си и да издадете офертата като първа в избраната категория за период от 14 дни.
  • Разграничаване на Merkandi - форма на реклама, отличаваща офертата с жълтото на дадена категория. Активен за 30 дни.

Освен това на платформата Merkandi предлагаме три пакета за промоция, които значително спестяват време и пари:

  • Пакетът MINI включва отличие в Merkandi и отличие в избрана категория. Спестявате 10%, избирайки тази опция.
  • Пакетът MIDI - той включва отличие на Merkandi и топ оферта в избраната категория. Избирайки тази опция, спестявате 20%. Това е и най-често избираният пакет от нашите клиенти.
  • Пакетът MAXI включва HIT на седмицата на Merkandi, отличие на Merkandi и топ офертата в избраната категория. Избирайки това опция, спестявате толкова 30%.

Предлаганите пакети са активни за същия период като отделни промоции, закупени отделно за всяка оферта.

Но това не е всичко. Промоционалните пакети ви позволяват да спестите до 30%, а спестените по този начин пари могат да бъдат допълнително увеличени с още 30%, като плащате за тях с точки. За да разберете повече, отидете тук: FAQ - Какво представляват точките на Merkandi и за какво са?

Нашата платформа е достъпна на много различни езици. Благодарение на това всеки продавач може да постави офертата си в много езикови версии, но езикът за превод трябва да е съвместим с дадена езикова версия. Липсата на подходящ превод може да доведе до блокиране на офертата (повече за причините за блокиране на офертите: "тук"

Необходимостта от превод на офертите е въпрос на използваемост на уебсайта и грижа за качеството на всяка езикова версия на платформата Merkandi.

Гледайки от гледна точка на купувача и вземайки предвид многоезичието на Merkandi, в случай, че купувачът иска да види оферти само на полски, той ще използва тази езикова версия. Това също се превежда на всеки друг език, наличен при нас.

Грижата за подходящата езикова класификация и категоризация на офертите е огромно подобрение за потенциалните клиенти, които с течение на времето все повече оценяват нашия подход към този въпрос.

Едно от правилата за добавяне на оферти е необходимостта от превеждането им на език, съвместим с езиковата версия (прочетете повече).

Превод в съответствие с езиковата версия е необходим, за да може офертата да бъде видима в дадена версия на Merkandi. Офертата, преведена на всеки език, със сигурност ще позволи на търговец на едро да достигне до по-голяма група потребители.

Ако обаче не знаем нито един от езиците, можем да използваме инструментите, налични в мрежата на преводачите.

Много често описанията, направени с помощта на преводачи, са неразбираеми което може да отчужди много потенциални получатели. Ето затова, ако вече използваме преводачи, нека да помним :

  1. за да проверите дали оригиналният превод не съдържа грешки, например печатни грешки - преводачът може да не превежда такива думи;
  2. за да текстът подготвен за такъв превод, съдържа възможно най-малко правилни имена, той трябва да бъде написан на прост език, пропускайки сложни разширения на изреченията;
  3. за да провери дали в правилните места, има място на отстъп ,ако думите са комбинирани, преводачът може и да не ги преведе;
  4. за да избегнете съкращения.
  • преводачите са най-добри в превода на английски текстове във всяка друга езикова версия, затова се опитайте да подготвите съдържанието на вашата оферта на английски.

 

Много от нас, желаещи да преведат оферта бързо, въвеждат целия текст в превода. Преводът обаче ще бъде по-точен, ако в допълнение към гореспоменатите насоки превеждаме изречение по изречение, особено в случай на по-дълги описания.

За удобство препоръчваме да използвате следните преводачи:

  1. Google преводач:https://translate.google.pl/
  2. Преводач Bing: http://www.bing.com/translator/
  3. Yandex преводач: https://translate.yandex.com/

Нашите наблюдения показват, че:

С превод на испански език, най-добрият зправя се Google Translator. За италиански - Yandex Translator, английски също Yandex Translator, въпреки че за официални документи е по-добре да ce избере Google Translator, а за френски и гръцки преводи си струва да използвате Bing Translator.

Може да се случи, след като влезете в уебсайта, че не забележите, че някои или всички оферти имат статус: Блокирани. Веднага възниква въпросът защо моята оферта е блокирана?

Ето 3 основни причини:

  1. Офертата включва данни за контакт - в съответствие с правилата за добавяне на оферти, в тяхното съдържание, снимки и прикачени файлове е забранено да се включват данни за контакт и име на компанията. Също така е забранено предоставянето на лични данни и други данни, позволяващи контакт по отношение на офертата от потребители, които не са влезли в системата. Освен това нямате право да ce поставя водни знаци върху снимки, които съдържат информация за компанията. Това е в разрез с нашите принципи.
  2. Офертата няма да бедe преведена - възможно е да се постави офертата във всяка от наличните езикови версии на нашата платформа. Необходимо е обаче да се преведе на език, съвместим с избраната езикова версия.
  3. Офертата е дубликат на една от предишните оферти - забранено е публикуването на дублирани оферти. Всеки от тях трябва да има уникално заглавие и описание. Оферти, при които малък брой думи в съдържанието се променят като дубликат, например чрез добавяне на порядъчен номер към заглавието или добавяне на няколко думи, които не добавят нищо към описанието. Подобно действие се счита за незаконно.

Моля, обърнете внимание, че дублиращите се оферти ще бъдат блокирани незабавно. Много често обаче се свързваме с всеки потребител, уведомявайки го за всички грешки, направени при добавяне на оферта, и предлагаме оптимални решения. Трябва да се помни, че строгият подход към предмета на офертите не е в наш интерес, а е необходимост, произтичаща от много вътрешни и външни фактори. Удобството и лекотата на използване на нашата платформа са много важни за Merkandi. Колкото по-удобно е за купувачите, толкова повече купувачи на стоки ще продават.

FAQ - продавач ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ:

  1. Опцията за продажба е достъпна само за потребители на PREMIUM, които ръководят бизнес. Стартира след изпращане на документи за регистрация на компанията безплатно (копия на оригинални документи).
  2. Периодът, през който е възможно да публикувате свои собствени оферти, е много свързан с периода на достъп до акаунта PREMIUM.
  3. Не е възможно да поискате достъп до опцията за публикуване на офертата, тъй като Merkandi може да изключи клиента по време на регистрация и по всяко време през периода на абонамента, например от съображения за сигурност и без да посочва причина.
    (В съответствие с 2 т. 5, условията на поръчката и общите условия, приети по време на регистрацията)

ПРАВИЛА ЗА ДОПЪЛВАНЕ НА ОФЕРТИ ЗА ПРОДАЖБА:

  1. Съдържанието на оферти, снимки и прикачени файлове не може да включва данни за контакт или името на компанията. Също така е забранено поставянето на лични данни и други данни, които правят възможно намирането на компанията в мрежата. Ние също не приемаме водни знаци на снимки, които съдържат информация за компанията.
  2. Приемаме само оферти на едро. Ние си запазваме правото да премахваме офертите на дребно без предизвестие.
  3. Не приемаме оферти за продажба на копия и копия на продукти, особено тези, защитени от търговски марки. Ние си запазваме правото да премахваме такива оферти без предупреждение и си запазваме правото да поискаме доказателство за автентичността на стоките.
  4. Групата продукти (нова, употребявана, повредена,mix/retourware, refurbished, outlet) трябва да се дава само въз основа на описанието, достъпно на уебсайта на Merkandi: https://merkandi.pl/ware?hl=bg
  5. Възможно е да се публикува офертата във всяка от наличните езикови версии на Merkandi. В този случай съдържанието на офертата трябва да бъде преведено на всеки от езиците, на които офертата трябва да бъде представена.
  6. Забранява се публикуването на дублирани оферти. Дубликат се разбира и като оферта, добавена наново със същото съдържание като предишната. Такива оферти ще бъдат блокирани. Промени в офертите трябва да бъдат направени чрез редактирането им.
  7. Забранява се добавянето на оферти за покупки и услуги. Офертите за покупка могат да бъдат публикувани само в специалнa секция. Такива оферти ще бъдат премахнати без предизвестие.
  8. Забранено е да се публикува:

    -Оферти, свързани с цигари и електронни цигари и тютюневи изделия 
    -Оферти, свързани с CBD продукти
    -Оферти за алкохол
    -Оферти за хранителни продукти, които са с изтекъл срок на годност или са неподходящи за консумация.
    -Оферти за козметични продукти с изтекъл срок на годност
    -Предлагане на огнестрелни оръжия, боеприпаси

  9. Merkandi си запазва правото да изключи или намали артикулите на офертите, които съдържат груби езикови грешки или са с лоша информация.
  10. Иск за публикуване на оферта в платформата Merkandi е изключен.
  11. Merkandi си запазва правото да премахва офертите на потребителя и да блокира достъпа до акаунта на Продавача по всяко време, без да посочва причина.

В Merkandi, нашият екип от специалисти се грижи за продажбата и популярността на вашите оферти всеки ден. В резултат на това вашите оферти печелят повече посетители и имат още по-голям обхват сред потенциалните клиенти.

Какво точно правим, когато редактираме вашите оферти?

  • Подобряване на заглавието и описанието - Ние подобряваме съдържанието на вашата обява, за да включваме повече ключови думи, така че купувачите да могат да намерят продуктите, които продавате. Това действие има за цел също да прочете съдържанието по отношение на правописа, граматиката, подредбата на текста и т.н.
  • Завършване на марката - ако продавате маркови стоки, полето за марка трябва да бъде попълнено. По този начин вашата оферта ще се появи в списъка с оферти, съдържащи продукти на конкретни марки, като по този начин ще увеличи обхвата си.
  • Допълване / подобряване на категорията - неправилно избраната категория значително намалява видимостта на дадена оферта. В случай на оферти, които съдържат различни стоки (т.н . Miksty), добавянето им към много категории увеличава обхвата им. Можете да добавите до 3 категории към всяка оферта!
  • Други незначителни поправки - например липсваща информация за марката, непълна информация за продукта, важни проблеми за купувачите.

Горните промени са насочени към достигане на най-голям брой потенциални клиенти, увеличаване на доверието на вашата компания чрез професионално подготвени оферти и правене на представените от вас стоки по-привлекателни в очите на посетителите.

Как да разпозная офертите, които са били редактирани?

В списъка с оферти до състоянието на офертата (Active, Archive, Sketch) ще видите малка икона M, което означава, че офертата е била редактирана в езиковата версия на уебсайта, на който сте. Освен това, след като въведете офертата и превключите отделни преводи, ще видите подходящо съобщение до езиковите версии, в които офертата е била редактирана.

Ако искате да направите промени в офертата, редактирана от нашия екип, моля, променете само най-важните части от нея и не публикувайте повторно цялото предишно съдържание. Част от потребители, когато актуализират съдържанието на рекламите си, копират отново собствения си шаблон, унищожавайки усилията и редакторската работа на нашия екип и по този начин намалявайки обхвата на своите оферти. Доверете се на нашите специалисти, ние много добре знаем как да създаваме оферти, които бързо генерират продажби.

Моят списък не е редактиран, защо?

Екипът ни модерира редовно офертите, но поради големия им брой ние не сме в състояние да се справим с всички тях. Поради това се случва дадена оферта да бъде модернизирана само в някои езикови версии, а не в други. Обаче се опитваме да попълваме тези пропуски непрекъснато.

Мога ли да направя заявка за редактиране на моя списък?

Можете да изпратите такова искане до нашия екип, ние ще се опитаме да направим всичко възможно, за да подобрим бързо вашата оферта. За съжаление не можем да гарантираме, че всяка заявка ще бъде обработена. Това обаче не променя факта, че ние ще положим всички усилия да се справим с вашите оферти по надежден и професионален начин!

На платформата Merkandi всички продавачи имат възможност да промотират своите оферти. Подробности за видовете промоции, местоположението в уебсайта, външния вид и времето на излъчване можете да намерите тук: FAQ - https://merkandi.pl/faq/moga-li-da-promotiram-produktite-si-v-merkandi/8

Мога ли да промотирам продуктите си в Merkandi? Можете да плащате за промотиранe и промоционални пакети онлайн, по банков път или по точки. Изборът на плащане с точки ви дава много важни предимства:

  • До 30% спестявания при закупуване на промотиранe.
  • Незабавно активиране на закупенoтo промотиранe, без да се налага да преминавате през целия процес на онлайн плащане

Налични са 4 кредитни пакета:

  • 50 точки, 5% спестовен пакет
  • 100 точки, 10% спестовен пакет
  • 200 точки, 20% спестовен пакет
  • 400 точки, 30% спестовен пакет

Цената за закупуване с точки се показва при всякo промотиранe. Освен това си струва да споменем два важни въпроса, свързани с точките:

  • Точките нямат дата на изтичане. Те остават на разположение във вашия акаунт за неопределено време, дори в случай на подновяване, след като вашият акаунт е изтекъл.
  • Точките могат да се използват само за промотиранe на оферти чрез индивидуални промотиранe и промоционални пакети, те не могат да се използват за плащане за подновяване на акаунта, закупуване на допълнителни услуги и т.н.
  • Не е възможно да се обменят точки за пари в брой.

Съветваме ви да използвате точкови пакети, тъй като те са най-евтината и най-удобната форма на плащане за промотиране на оферти в Merkandi. Изберете разумно - изберете пакет с точки, съобразен с вашите нужди в Merkandi!

Трябва ти помощ?

Безплатен БЮЛЕТИН

Ежедневни известия за нови продукти и новини за услугата Merkandi.