FLASH SALEFLASH SALE
-20%
За 1 година РЕГИСТРАЦИЯ и ПОДНОВЯВАНЕ
промоции не могат да се комбинират
24 Брой оставащи пакети

Най-добрите оферти за акции от 150 държави

Над 100 000 доволни потребители

Предлага по-евтини oферти до 90% от първоначалната цена

Директен контакт с прекупвачи и търговци на едро

Как се продава на Merkandi

Търговци на едро, производители, дистрибутори, които търсят нови пазари за своите стоки, регистрират PREMIUM акаунт в платформата Merkandi и след положителна проверка на тяхната бизнес активност им се предоставя възможност да публикуват оферти за излишък от стоки, търгове, край на серия, връщане на потребителите и др.
Много важен въпрос, който има огромно влияние върху бързата продажба на стоки, е начинът на представяне на вашата компания и стоки в платформата Merkandi. Ето няколко съвета, които да помогнат на продавачите да достигнат до повече потенциална аудитория и следователно да ускорят продажбите:

  1. Добре описан фирмен профил в платформата Merkandi - трябва да се гарантира, че профилът на склад на едро, който се вижда от купувачите, влезли в Merkandi, е допълнен с всички възможни данни. Преди всичко, трябва винаги да съдържа актуални данни за контакт. Препоръчително е да ce посочи пълния адрес на компанията, евентуално адреса на склада, адреса на уебсайта на компанията, а също и детайлите на лицата за контакт - имена, стационарни номера, факс, номера на мобилни телефони, имейл адреси, работно време на компанията или акаунти по Skype, и също така езикът, на който дадено лице може да обслужва контрагента. Данните за условията на плащане и условията за доставка на стоките също са важни - в раздел Моят акаунт - Данни за склада на едро, освен данни за фирмата и данни за контакт, трябва да бъдат посочени предлаганите методи за плащане и начин на доставка. Също така си струва да ce опише с няколко изречения профила на бизнес в полето за допълнителна информация, да посочите секция, продуктови групи и друга ценна информация, която може да разграничи компанията от други продавачи.
  2. Редовно публикуване на оферти - препоръчително е да публикувате оферти в Merkandi редовно, според зададения от вас график. Трябва да се помни, че клиентите, с които си сътрудничим или ще съдействаме в близко бъдеще, оценяват изложители, които редовно освежават асортимента си. Тук е трудно да се постави ограничение, но честото присъствие на търговец на едро в платформата, което се проявява под формата на нови оферти, води до по-голям интерес от купувачите, които се информират за новите продукти на Merkandi чрез ежедневния бюлетин. В зависимост от предлагания асортимент - това трябва да са различни оферти за различни стоки, публикувани в различни секци (разбира се, изборът на индустрията трябва да е адекватен на предлаганите продукти).
  3. Правилно представяне на стоките в рекламата - според принципа всичко може да се продава, нужна е само хубава опаковка, трябва да се погрижите за подробното описание на стоките, които искате да продадете. Добра практика е да се използват описания, които са фактически, конкретни, ясни, без грешки, ориентирани към цели и възможно най-обективни. Ако нашият продукт има дефекти, не се страхувайте да ги опишете - в края на краищата използваните, върнати или ремонтирани стоки също достигат до широка група получатели, които често търсят продукти с по-малки или по-големи дефекти.
  4. Най-важните елементи, които съставляват добро описание на офертата, са нейното заглавие и описание на стоките - те трябва да бъдат формулирани фактически и точно.
    В заглавието не използвайте общи фрази като Продажба евтино или възможност сега !, а посочете точно какво трябва да продадетe, защото едва тогава потенциалните клиенти, които търсят идентичен или подобен продукт, използвайки търсачката на портала Merkandi, веднага ще намерят нашата обява. Заглавията трябва да включват няколко от най-важните - описващи нашите стоки - ключови думи, включително имена на марка, произход (търгове за съдебни изпълнители, стоки от ликвидация, стоки от излишъци и др.)
    Описанието на продукта трябва да даде на купувача истинска картина на стоките, които продаваме. На първо място, трябва да посочите предимствата на продукта / запаса и предимствата на неговите условия за покупка (например допълнителни отстъпки при получаване на по-голямо количество, безплатна доставка в рамките на ЕС за поръчки над определена сума, възможност за изпращане на мостри и т.н.). В следващата част на описанието е необходимо да се споменат всички възможни дефекти на стоките (липса на оригинална опаковка, незначителни признаци на употреба, производствени дефекти и др.).
  5. Снимките на стоките са много важен компонент на офертата - основната картина трябва да представи продукта по най-атрактивния начин, така че да привлече вниманието на посетителите към платформата. По-добре е да замените снимка на сив кашон или празен палет с добра снимка на избрани продукти, които са предмет на офертата. Вместо снимки от каталога се препоръчва да се поставят истински снимки на статии, защото това допълнително повишава достоверността на обявата.
  6. Издаване на оферти в различни езикови версии - платформата Merkandi се изпълнява на много езици. Офертите във всички езикови версии са позиционирани в Google, Yandex, Bing и Yahoo. Ако продавачът иска да достигне до възможно най-много потенциални купувачи с предложението си, той трябва да публикува рекламите си след въвеждането на подходящ превод, например чрез Google Translate, във всички налични езикови версии на Merkandi.

Трябва ти помощ?

Безплатен БЮЛЕТИН

Ежедневни известия за нови продукти и новини за услугата Merkandi.