FLASH SALEFLASH SALE
-20%
За 1 година РЕГИСТРАЦИЯ и ПОДНОВЯВАНЕ
промоции не могат да се комбинират
14 Брой оставащи пакети

Най-добрите оферти за акции от 150 държави

Над 100 000 доволни потребители

Предлага по-евтини oферти до 90% от първоначалната цена

Директен контакт с прекупвачи и търговци на едро

Трябва ли да отговарям на съобщения на сайта?

Много добра бизнес практика, особено за продавачите, е да предлагате обслужване на клиентите на най-високо ниво. Една от най-често срещаните грешки в индустрията за търговия на едро е пренебрегването на отговорите на съобщения, получени от купувачи / продавачи. Merkandi е международна платформа, където поставяме голям акцент върху правилните контакти и бизнес отношенията между потребителите. За да гарантираме високо ниво на обслужване, ние се грижим за показателите и статистиката на отговорите на съобщенията. Ето защо можете да получавате известия от нас, ако в панела ви има съобщения без отговор.

Защо правим това?

  • За да ви уведомяваме за непрочетени съобщения - понякога съобщенията завършват в спам, се пренебрегват, без да забележите. Ние се уверяваме, че не пропускате нито едно съобщение.
  • За да ви запознаят с добрите бизнес практики - много хора не знаят, че неотговарянето на съобщения може да има отрицателно въздействие върху бизнеса им. Опитваме се да обясним защо отговарянето на съобщения е толкова важно.
  • За да увеличите продажбите си - ако не отговаряте на потребителя днес, след седмица той може да не се интересува от вашата оферта. За да увеличите максимално продажбите си, трябва да обслужвате всички.

Защо е важно?

Представете си, че управлявате магазин. Клиентът влиза и задава въпрос. Колко пъти сте попаднали на ситуация, при която продавачът се преструва, че не вижда клиента? Не сме срещали подобна ситуация, така че защо трябва да бъде по-различно при онлайн търговията?
Както споменахме преди, ако клиентът не получи отговор днес, следващия път може да не пише изобщо. Така че е по-добре да пишете обратно Не ме интересува, Не благодаря и т.н., отколкото да пиша нищо обратно. Такава кратка информация ще ви отнеме няколко секунди, но няма да обезкуражи клиента, както и липсата на отговор.

Можем ли да поискаме отговор?

Не можем, тъй като нашата цел е да повишим информираността и да повишим процента на отговор между потребителите. Не можем да ви принудим да отговорите, но винаги ще се свързваме с вас в случай на съобщения без отговор. Ако не получим отговор от вас, ще ни призовем да се свържем с вас. Ако не получим отговор от вас в рамките на две седмици, си запазваме правото да деактивираме опцията за продавача във вашия акаунт.

Трябва ти помощ?

Безплатен БЮЛЕТИН

Ежедневни известия за нови продукти и новини за услугата Merkandi.