HAPPY SALE HAPPY SALE
-30%
За 1 година РЕГИСТРАЦИЯ и ПОДНОВЯВАНЕ
промоции не могат да се комбинират

Най-добрите оферти за акции от 150 държави

Над 100 000 доволни потребители

Предлага по-евтини oферти до 90% от първоначалната цена

Директен контакт с прекупвачи и търговци на едро

Политика за възстановяване на средства

Благодарим ви, че избрахте Merkandi. Стремим се да предоставяме отлични услуги и продукти на нашите клиенти. Моля, отделете малко време, за да се запознаете с нашата политика за възстановяване на средства, която очертава правилата и условията относно възстановяването на суми за нашите услуги и абонаменти.

1. Преглед на правилата за възстановяване на средства и изключения

Merkandi работи по строга политика без възстановяване на суми както за еднократни услуги, така и за абонаментни планове.

а. Изключения: Следните изключения се прилагат, когато клиент може да отговаря на условията за възстановяване на средства:

  • Ако услугите не са предоставени от Merkandi.
  • Ако Merkandi е отказал изпълнението на услуга, с изключение на отказа за активиране на опцията за продажба.
  • В случай на технически неизправности от страна на Merkandi, които не позволяват на клиента да получи достъп или да използва услугите.

b. Сценарии без възможност за възстановяване: Клиентът не отговаря на условията за възстановяване на средства в следните ситуации:

  • Липса на отговор от една от страните или доставчици на услуги по някаква причина, например: липса на отговор на съобщение, изпратена поръчка или оферта за покупка.
  • Срещане на проблеми с всяка страна, участваща в транзакцията.(Merkandi не е посредник при транзакции. Всички искове срещу страна по сделката трябва да се решават директно с търговеца на едро и/или купувача)
  • Промяна на мнението на клиента след активиране на услугите.
  • След като клиентът е използвал услугите на Merkandi по какъвто и да е начин, например: достъп до данни за връзка с доставчика, осъществяване на контакт чрез всякакви предоставени средства, използва услугата за търсене на стоки и не е получил очакваните резултати.

2. Автоматично подновяване на абонамента

Някои от нашите абонаментни планове са настроени за автоматично таксуване на месечна или тримесечна база. Клиентите, записани в тези планове, ще бъдат таксувани автоматично според избрания цикъл на фактуриране. Можете обаче да анулирате абонамента си по всяко време преди следващия цикъл на фактуриране, за да предотвратите допълнителни такси. След анулиране ще продължите да имате достъп до функциите на абонамента до края на текущия период на фактуриране.

3. Анулиране на абонамент

Клиентите имат възможност да анулират абонамента си по всяко време в таблото си за управление. Ако изберете да анулирате абонамента си, ще продължите да имате достъп до функциите на акаунта си в Merkandi до края на текущия абонаментен период. След изтичане на абонаментния период вече няма да имате достъп до акаунта.

4. Блокирани или деактивирани акаунти

Моля, имайте предвид, че ако потребителски акаунт е бил блокиран или деактивиран поради нарушение на нашите условия за ползване или правила, той не отговаря на условията за възстановяване на средства.

5. Свържете се с нас

За всякакви въпроси, притеснения или съдействие, свързани с възстановяване на суми, анулиране или въпроси, свързани с абонамента, моля, свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти. За да се свържете с нас, моля, посетете секцията за контакти на нашия уебсайт.

6. Промени в политиката

Merkandi си запазва правото да променя, допълва или актуализира тази политика за възстановяване на средства по всяко време. Промените в политиката ще влязат в сила след публикуване на нашия официален уебсайт.

Като купувате нашите услуги или се абонирате за нашите услуги, вие потвърждавате и се съгласявате да спазвате условията, посочени в тази политика за възстановяване на средства.

Безплатен БЮЛЕТИН

Ежедневни известия за нови продукти и новини за услугата Merkandi.