HELLO SPRING
-30%
За 1 година РЕГИСТРАЦИЯ и ПОДНОВЯВАНЕ
промоции не могат да се комбинират

Най-добрите оферти за акции от 150 държави

Над 100 000 доволни потребители

Предлага по-евтини oферти до 90% от първоначалната цена

Директен контакт с прекупвачи и търговци на едро

Как се позиционират и сортират рекламите?

Всеки ден в Merkandi се появяват хиляди нови оферти. Всеки продавач би искал офертите му да са възможно най-високи, а купувачите биха искали обявите да са възможно най-съобразени с техните нужди. Следователно трябва да направим определени избори. Тези избори са строго зависими от секцията, за която се прилагат. По-долу посочваме как филтрираме и сортираме офертите.

  • При търсене - офертите се представят според съвпадението на търсенето на базата на въведената фраза. При сортирането на реда на офертите се вземат предвид следните елементи:
    • фраза за търсене - изчисляване на стойността на дефинирана фраза за име и съдържание на продукт чрез алгоритъм BM25;
    • промоция - дали офертата е промоция (без значение какъв тип промоция);
    • дали офертата е в Ексклузивна зона - тези видове оферти са по-напред в списъка;
    • дата на публикуване или опресняване (което от двете е най-късно);
    • статус на офертата - активните са отгоре, прясно изтеклите в самия край.
  • Продуктова база данни, Ексклузивна зона, секция "Наличности", списъци на оферти на даден търговец на едро - офертите са представени от най-новите към най-старите по дата на публикуване. Вземат се предвид само активни обяви. Никакви допълнителни фактори не влияят върху списъка.
  • Секция Топ оферти, Категория/подкатегория - офертите се представят според функцията за рейтинг. Взетите под внимание елементи са:
    • промоция - дали офертата е промоция (без значение какъв тип промоция);
    • дали офертата е в Ексклузивна зона - тези видове оферти са по-напред в списъка;
    • дата на публикуване или опресняване (което от двете е най-късно);
    • статус на офертата - активните са отгоре, прясно изтеклите в самия край.
  • Секция "Най-популярни оферти" - представени са 6 най-често показвани оферти от последните 30 дни, сортирани по брой преглеждания.

Освен това в списъците се показват промоционални оферти. Merkandi предоставя на потребителите следните форми на промоция на оферти:

  • Най-добрата оферта за седмицата -Офертата се показва на началната страница в специален раздел. Секцията може да съдържа до 10 оферти наведнъж и те се показват на ротационен принцип. При липса на оферти, рекламирани от потребителите, се представят най-популярните оферти.
  • Топ оферта в категорията - офертата се показва в специална секция над обявата. Показани са 5 оферти в ротационен формат. Промоцията се извършва както в категории, така и в подкатегории. Ако няма промоционални оферти - секцията не се вижда.
  • Отличителна черта на Мерканди - офертата се показва в обявите, като се маркира цветно. Тази форма на промоция няма количествени ограничения.
  • Маркиране в категорията - офертата се показва най-отгоре в списъка с категории и подкатегории, но това става чрез налагане на по-висока стойност. Това означава, че офертата не винаги трябва да е на върха - това зависи от броя на офертите, популяризирани с тази опция, и от получения резултат за съвпадение, като се вземе предвид алгоритъмът за сортиране, споменат в предишния раздел. Тази форма на промоция не съдържа никакви количествени ограничения.

Популяризирането на офертите се извършва от продавачите, които купуват промоции от наличните опции на платформата. Освен това Merkandi популяризира оферти, които са популярни и се считат за интересни и ценни за клиентите безплатно.

Безплатен БЮЛЕТИН

Ежедневни известия за нови продукти и новини за услугата Merkandi.