§ 1 Общи положения
- Изпълнител – Merkandi LTD, наричано по-долу Merkandi, базирано в Англия, Unit 4E, Enterprise Court, S63 5DB Rotherham.
- Възложител - предприемач или частно лице, поръчващо услугата за проверка на изпълнителя.
- Услугата на специален консултант – наричана по-долу услугата, се състои в предоставяне на помощ на потребителя в обхвата, описан в § 2. Услугата се предоставя от Изпълнителя.
- Цена на услугата – сумата, която Принципалът трябва да заплати, за да предостави услугата на специален консултант.
- Пакет за бизнес – набор от допълнителни услуги, предлагани от изпълнителя, продавани в пакет
§ 2 Обхват на предоставяната услуга
- Клиентът може да поръча услугата само в един от двата посочени случая:
- Във всеки бизнес пакет (услугата е част от всички налични)
- Като допълнителен пакет от 5 часа, когато вече сте закупили бизнес пакет.
- Клиентът прави поръчка за бизнес пакет или специална услуга за поддръжка на консултанти чрез уебсайта на Merkandi. Цената на услугата е представена на страницата за поръчка на услуга и се отнася за съдействието на специален консултант в общия брой часове, посочени на страницата.
- След заплащане на услугата, поръчана от Възложителя, Изпълнителят получава съобщение за потвърждение. От този момент Възложителят има неограничено време за попълване на формуляра за услугата, в който аз ще предоставя на Изпълнителя необходимите данни за връзка с Възложителя.
- След попълване на формуляра за услугата, Възложителят започва изпълнението му в рамките на 3 работни дни от датата на неговото попълване. Ако срокът за изпълнение на услугата не може да бъде спазен, Изпълнителят се задължава незабавно да уведоми Възложителя за този факт и в такъв случай срокът е предмет на индивидуални договорености между Възложителя и Изпълнителя.
- Услугата се счита за изчерпана, когато Клиентът използва общия брой налични часове в рамките на услугата.
- Клиентът може да подава неограничен брой заявки за съдействие от специализиран консултант в рамките на наличния брой часове за обслужване.
- Помощта на специализиран консултант е достъпна само по имейл на всеки език или по телефона на следните езици: английски, полски, испански, немски, френски, италиански.
- Изпълнителят си запазва правото да променя наличността на поддръжка по телефона на всеки от езиците. В този случай, ако промяната е в ущърб на Принципала (език или езици, на които специализираният консултант е възложил досега помощта и/или езикът в неговия потребителски профил), той има право да поиска възстановяване на заплатените средства пропорционално на оставащия брой часове за ползване според цената на пакета услуги.
- Ако Изпълнителят не е в състояние да предложи помощта на специализиран консултант в рамките на 3 работни дни, Възложителят има право да поиска възстановяване на сумата за закупената услуга. В случай на закупуване на Бизнес пакет, Потребителят може да поиска възстановяване на пропорционална част от цената на услугата, която е част от пакета. Платената сума за услугата се връща по сметката на Принципала в рамките на 3 работни дни. Възстановяването се извършва в същата форма като плащането, извършено от Клиента за услугата. Ако такова връщане не може да бъде направено, Изпълнителят ще се свърже с Възложителя, за да организира друга форма на връщане. &Nbsp;
- Като част от услугата изпълнителят предлага съдействие в областта на:
- свържете се с чуждестранни търговци на едро (включително посредничество, преговори, консултации)
- поддръжка на платформата (включително консултации)
- основи на международните продажби (съвети в областта на промоцията, избор на продукти и др.)
- Изпълнителят си запазва правото да откаже помощ в обхват, различен от посочения в точка 10. &2. В случай на такъв отказ клиентът няма право на възстановяване.
- Услугата е достъпна за използване за неограничен период от време, с уговорката, че използването й е възможно само когато Принципалът има активен акаунт в платформата Merkandi.
§ 3 Връщания
- Клиентът има възможност да възстанови таксата за предоставената услуга в рамките на 100 календарни дни от датата на поръчка на услугата. След 100 календарни дни от датата на поръчка на услугата Клиентът няма право на възстановяване на сумата.
- Условието за връщането е услугата да не е стартирана. Към момента на попълване на формуляра за услугата, правото на връщане престава да се прилага, с изключение на ситуацията, посочена в т. 6 § 2 и т. 1, 2 и 3 § 4.
- За да получите възстановяване на сумата, Инициаторът трябва да сътрудничи свържете се с Службата за обслужване на клиенти на Merkandi, чиито данни за контакт са налични в раздела за контакти на уебсайта: https://merkandi.pl/contact.
§ 4 Оплаквания
Изпълнителят допуска започване на процедура по рекламация в следните случаи:
- Услугата не е предоставена от Изпълнителя в рамките на периода, посочен като дата на контакт за съдействие в обхвата, посочен в условията на услугата.
- Изпълнителят промени обхвата на предлагания език с помощта на специален консултант в съответствие с точка 8 § 2
За да подадете жалба, моля, свържете се с отдела за обслужване на клиенти на Merkandi. Данните за контакт са достъпни в раздела за контакти на уебсайта: https://merkandi.pl/contact. В съдържанието на жалбата Възложителят е длъжен да предостави пълните си данни, координати, номера на платената фактура и да посочи поне един от посочените по-горе случаи, обосноваващи откриването на процедура по рекламация от Merkandi.
/>
Изпълнителят е длъжен да разгледа рекламацията в срок от 30 дни от датата на потвърждение за получаване на уведомлението.
§ 5 Отговорност
Изпълнителят носи отговорност само за помощта на Възложителя в посочения обхват.. Помощта се предлага с най-голямо внимание въз основа на най-добрите знания и умения на Изпълнителя, но Изпълнителят не носи отговорност за ефектите от помощта.
§ 6 Заключителни разпоредби
По въпроси, които не са обхванати от тези Правила, се прилагат Общите търговски условия на Merkandi и съответните правни актове.